Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WAŻNY OD 01-04-2016 r.

Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów w przedmiocie sprzedaży obuwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego Karelus.pl

 

  1. Informacje ogólne

 

  • Właścicielem Sklepu Internetowego jest: MK Karelus  ul. Partyzantów 6c 34-130 Kalwaria Zebrzydowska
  • NIP Firmy 551-200-84-50
  • REGON Firmy 361742213
  • Telefon komórkowy: 731 409 600 pon-nd 8.00-20.00 (oplata za połączenie zgodna z pakietem taryfowym operatora)
  • Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  • Każdy zakupiony towar jest fabrycznie nowy.
  • Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów magazynowych towarów objętych tą formą sprzedaży.
  1. Warunki zawierania umów sprzedaży
  • Zawarcie umowy sprzedaży następuje poprzez złożenie zamówienia przez Konsumenta wyłącznie za pośrednictwem strony www znajdującej się pod adresemwww.karelus.pl
  • Zakazane jest dostarczenie przez Konsumenta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez niego usług świadczonych drogą elektroniczną w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Firmy Karelus.pl
  • Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  • Na e-maile odpowiadamy od poniedziałku do piątku. Na pytania z weekendu odpowiadamy w poniedziałek. Wszelkie zapytania prosimy kierować na e-mail:laamanya@gmail.com
  • Warunkiem koniecznym do skutecznego złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia. Podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do przyjęcia i realizacji zamówienia.
  • W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  • Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT na życzenie).

 

  1. Sposób płatności
  • W przypadku wyboru formy "przelew", towar będzie wysyłany po otrzymaniu środków pieniężnych na konto bankowe sklepu w wysokości 100% wartości zamówienia, w terminie 5 dni roboczych od daty wpływu środków pieniężnych na konto bankowe.
  • Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Niedokonanie opłaty za złożone zamówienie we wskazanym wyżej terminie jest traktowane jako odstąpienie od umowy sprzedaży przez  Klienta.
  • W przypadku wyboru formy "pobranie" – towar wysyłany jest po złożeniu zamówienia, w terminie czterech dni roboczych.
  •  „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.” oraz dodanie baneru naszej firmy na podstronie "Formy płatności".

 

 

 


 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl